تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 22:54
کد خبر : 129182

به بهانه‌ی یک انتخاب؛

گیلان در مسیر توسعه

گیلان در مسیر توسعه
بالاخره پس از گمانه‌‍زنی‌های فراوان، هادی حق‌شناس توانست به عنوان استاندار جدید گیلان از هیأت دولت رأی اعتماد بگیرد.

اختصاصی جارستان: بالاخره پس از گمانه‌‍زنی‌های فراوان، هادی حق‌شناس توانست به عنوان استاندار جدید گیلان از هیأت دولت رأی اعتماد بگیرد.

 

هادی حق‌شناس نماینده سابق شهرستان انزلی در مجلس شورای اسلامی، فعال سیاسی برجسته اصلاح‌طلب است که در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر از مسعود پزشکیان حمایت کرد. او در لیست پیشنهادی «جبهه اصلاحات گیلان» و «ستاد انتخاباتی پزشکیان در گیلان» برای تصدی پست استانداری قرار داشت و انتخاب او موجی از امیدواری برای شکوفایی و توسعه‌ی استان ایجاد کرده‌است.

 

با این تفاسیر، می‌توان از او به‌عنوان گزینه ارجح اصلاح‌طلبان برای تصدی کرسی استانداری گیلان نام برد. فردی که با تکیه بر تحصیلات عالی آکادمیک در حوزه اقتصاد و به پشتوانه سمت‌های حساس گذشته‌اش، می‌تواند معضلات و عقب افتادگی‌های استان را جبران کند و آینده خوبی را برای گیلان رقم بزند.

 

بر کسی پوشیده نیست که استان ما سال‌ها با چالش‌های کوچک و بزرگی دست به گریبان بوده و مدت‌هاست که از آسیب‌های آن رنج می‌برد. از بحران‌های محیط‌زیستی و پروژه‌های رها شده عمرانی تا معضلات کشاورزی و کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، گوشه کوچک مشکلاتی‌ست که باید برای رفع آن‌ها تدبیر شود.

 

پس از روی کار آمدن مسعود پزشکیان و تشکیل دولت وفاق ملی، همواره بر استفاده از نخبگان، صاحب‌نظران و کارشناسان در سطوح مختلف تاکید شده و گام‌های مثبتی نیز در تحقق این امر برداشته شده‌است. حالا گیلانیان امیدوارند که با انتصاب هادی حق‌شناس به عنوان استاندار این سرزمین مظلوم، چرخ‌های قطار توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گیلان به حرکت درآیند و گیلان عزیزمان در مسیر توسعه و بهبود قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.